Monday 3 October 2011

မိတ္ဆက္



ကြ်န္ေတာ္ အေျခခံနည္းပညာေတြေလ႔လာေနဆဲ သူတစ္ေယာက္ပါ ဒီဆိုဒ္ေလးမွာ ကြ်န္ေတာ္ေလ႔လာျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ အိုင္တီအေၾကာင္းေလးေတြကိုတင္ေပးဖို႔အတြက္ ရည္ရြယ္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ လိုပဲ ေလ႔လာေနဆဲ သင္ယူေနဆဲ အြန္လိုင္းမွာ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ားအတြက္ ရည္ရြယ္ျပီး ဒီဆိုဒ္ေလးကို ဖြင္႔ထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ေလ႔လာျဖစ္ေသာ နည္းပညာေလးေတြကို ဒီေနရာေလးမွာ တင္ေပးသြားမွာပါ။ ဒီဆိုဒ္ေလးကို ကိုေနေဇာ္လင္း အကူအညီနဲ႔ 4.10.2011 ေန႔မွာ စတင္ဖြင္႔လွစ္လိုက္ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္ေရးထားတဲ႔ နည္းပညာပို႔စ္ ေတြနဲ႔ပက္သက္ျပီး အားမနာတမ္း အၾကံညဏ္ ေပးနိုင္ပါတယ္။

လာေရာက္လည္ပတ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ညီညီ
(မေလးရွား)
nyinyismit@gmail.com
www.nyinyismit.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

page